Szabályzat az írók részére

http://atlantistaekwondo.net/education/taekwon-do-dojang-rules/


A jelentkezés menete:

A versenyre való jelentkezéshez ezt a sablont kell kitölteni:

Nicknév:
Facebookos neved: (ez nagyon fontos!)
Életkor:
Link a korábbi történeteidhez: 
Csapat:
Áthelyezhető vagy-e a másik csapatba?: 
Miért jelentkezel a versenyre?:

Az e-mail cím, ahova el kell küldeni, a következő: 


Mindezzel együtt a versenyzők elfogadják, hogy anonimitásba burkolóznak, és a játék végéig a többi írón és a bétájukon kívül senkivel nem oszthatják meg, hogy melyik történetet írták.

Szabályzat pontokba szedve:

1. Az idei játék két csapat között fog zajlani: Jelen és Múlt.

2. Mindkét csapatba minimum 3, maximum 6 írót várunk, a csapatok létszámának pedig egyezni kell. 


3. Amennyiben nem jönne össze a szükséges, egységes írói létszám, megkérjük a csapatváltásra igennel voksoló író(ka)t, hogy az ellenkező csapatnak megfelelő történetet írjon.
 
4. A Jelen csapatnak a már megszokott sherlockos világban, tehát a Jelenben játszódó történeteket kell írnia, a Múlt csapatnak pedig a viktoriánus korban kell kalandozniuk.
 

5. Kétfajta kulcsot kell felhasználni:
a) képkulcs (vagy más néven helyszínkulcs) – A képen látható helyen kell játszódnia az események háromnegyedének.
b) karakter – Kötelező karakter, aki hangsúlyos helyet követel magának a történetben.

6. A jelentkezésetek elfogadásáról minimum huszonnégy órán belül fogtok egy visszaigazoló levelet kapni. Ha valamilyen oknál fogva mégsem kapnátok, írjatok egy hozzászólást itt a blogon vagy a verseny Facebook oldalán.

7. Visszaigazoló levél után be kell jelölnötök mindkettőnket a Facebookon, hogy hozzá tudjunk benneteket adni a verseny közös(!) csoportjához, ugyanis ott fogjátok megkapni a kulcsotokat, amelyet fel kell használni a történetben.

8. A visszaigazoló levélben mindkettőnk facebookos elérhetőségét meg fogjátok kapni.

9. A pályaművet egy hónap alatt kell elkészíteni.

10. A történet minimális hossza 5 oldal (12-es betűtípus, szimpla sorköz, Times New Roman). Maximális hossz nincs megkötve.

11. Csak olyan művet áll módunkban elfogadni, amit az írói időszak alatt írtatok meg a kulcs felhasználásával, tehát más internetes felületen még nem lett publikálva.

12. Az írásnak tartalmaznia kell egy egységes fejlécet, amely így néz ki:

Cím:
Csapat: 
Helyszínkulcs:
Karakterkulcs:
Szereplők:
Műfaj:
Korhatár:
Figyelmeztetések:
Leírás:

13. A képkulcsot a történet elé/mellé fogjuk beilleszteni, hogy az olvasók is láthassák.

14. Több képet nem lehet beilleszteni a történetbe!

15. A kulcsokat, ahogy már fentebb említettük, a verseny Facebook csoportjában fogjátok megkapni.

16. Egy kulcsot csak egyszer lehet választani, cserélgetni pedig nem lehet őket.

17. Plusz egy darab kulcsot fenntartunk arra az esetre, ha valaki nagyon nem boldogulna a választottjával, viszont előttetek, írók előtt, ez nem lesz nyilvános. Éppen ezért jól gondolja meg az illető, aki le szeretné cserélni, hiszen nem tudhatja, hogy jobbra vagy még rosszabb cseréli-e.

18. Az írásotokat a két kulcs köré kell felépítenetek, nem elég egyszerűen csak megemlíteni egy mondatban.

19. A Friendship történetek mellett megengedett a slash írása is, tehát jöhet a Johnlock, a Mormor és a Mystrade is, de bármilyen más páros is, amivel dolgozni szeretnétek. A lényeg, hogy a BBC Sherlock világából válogassatok.

20. Nem küldhettek be incest (Sherlock+Mycroft=Holmescest) és PWP tartalmú műveket. Részletekbe menő nemi erőszakos vagy pedofíliás írást sem, azonban ha Sherlock ilyen bűncselekmény után nyomozna, az megengedett, azonban akkor is csak a megtörtént bűncselekményt lehet emlegetni, minden pontját taglalni nem szabad.

21. Ügyeljetek a helyesírásra, fogalmazásra, ha van lehetőségetek, bétáztassátok át valakivel az írásotokat.

22. Az írók nem pontozhatják egymás történetét.

23. Csak és kizárólag a BBC Sherlock fandomban íródott történeteket tudjuk elfogadni, tehát a crossoverök és más Sherlock Holmesok (pl. Robert Downey Jr.) nem jöhetnek a képbe.

24. A mű beküldésére 2016.03.03-án, éjfélig van lehetőség.

25. Aki ezután küldi be a művét -3 pont levonásban részesül, és minden egyes nap késés újabb -3 pontot von maga után. Amennyiben az író öt nap után sem küldi be a történetét, automatikusan kizárásra kerül a játékból.

26. Az írásotokat docx. formátumban, egy teljesen új levélben kell elküldeni.

27. A levél tárgya a következő formátum legyen:
Nicknév – A történet címe

28. Beküldési cím: sherlockkihivas@gmail.com


29. És végül, de nem utoljára; ne feledjétek, hogy a kész művet egészen addig nem szabad más internetes platformon közzétenni, amíg a játék le nem zárult, tehát ki nem lett hirdetve a győztes! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

PONTOZÁSI SZEMPONTOK
(1-10-ig lehet pontozni)

1. Mennyire volt elképzelhető, pontos a képleírás?
2. Mennyire volt hű a karakterkulcs ábrázolása, illetve jól beleillesztett a történetbe?
3. Mennyire jó a mű helyesírása, megfogalmazása, stilisztikája?
4. Mennyire voltak hűek önmagukhoz a karakterek?
5. Mennyire kidolgozott a cselekmény?
6. Összbenyomás, avagy mennyire tetszett a történet?