2015. június 16., kedd

Írók véleménye a kihívásról ~ HardCandy



Kedves Mindenki!

A szokásos körökkel kezdeném, mert köszönöm, hogy részt vehettem a versenyben, és köszönöm azoknak is, akik véleményt írtak a novellámhoz (és mindenkiéhez). Hálás vagyok mindenkinek, mert az utóbbi időben sajnos nem igazán volt időm írni, és ez nem volt éppenséggel jó érzés. Tudni, hogy minden nappal egyre jobban eltávolodok a fanfictiönjeimtől, amik a fejemben vannak elég pocsék dolog, de ez a kihívás visszarántott a valóságba, és tényleg köszönöm mindenkinek.

A kulcsok nagyon érdekesek voltak, és izgalmasak is, mivel nem tudtam, hogy mire számítsak, és őszintén szólva meg is leptek. Nagyon örültem nekik, a sajátomnak meg főleg, nagyon boldog voltam vele, és pillanatok alatt összeállt a fejemben a sztori. 

A verseny elején attól féltem, hogy nem tudok majd vele mit kezdeni vagy, hogy fejtörést okoz, de valahogy abban a pillanatban, ahogy hozzám került, már tudtam, mit kell vele kezdenem, ami furcsán hátborzongató érzés volt.

A baj csak az, hogy időhiányban úgy éreztem, ráérek még, hiszen a határidő messze van, be tudom fejezni. Aztán végül az utolsó pillanatban (szó szerint!) sikerült befejeznem, és nem is lett olyan jó, mint szerettem volna – igazából eléggé úgy érzem, hogy alul teljesítettem, ami elszomorított. Mikor viszont megláttam a véleményeiteket, nagyon megörültem neki, mert habár tisztában vagyok a hibákkal, úgy vettem észre, még sem alkottam akkora borzalmat. Szóval visszaadtátok az életkedvemet.

Ez a verseny nekem nem csak a többiekkel való versengést jelenti, sőt, én mindenkinek gratulálok a történetéhez, és őszintén, nem érzem úgy, hogy a győzelem a fontos. Nekem legalábbis az volt a legnagyobb győzelem, hogy megint tudtam valamit írni (olyat, amilyet), és mindenkinek így utólag is sok sikert a versenyhez.

Ez egy nagyon szűkszavú és rövidke beszámoló lett, de nem szeretném magamat ismételgetni oldalakon át. A lényeg, hogy nagyon élveztem, remélem, mindenki más is, élveztem a felkerült novellákat olvasni, és örülök, hogy úgy döntöttem, részt veszek benne – és örülök, hogy be is kerülhettem! :)

Szóval köszönöm még egyszer (igen, megint és mindig! :D), és mindenki történetéhez gratulálok!

HardCandy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

PONTOZÁSI SZEMPONTOK
(1-10-ig lehet pontozni)

1. Mennyire volt elképzelhető, pontos a képleírás?
2. Mennyire volt hű a karakterkulcs ábrázolása, illetve jól beleillesztett a történetbe?
3. Mennyire jó a mű helyesírása, megfogalmazása, stilisztikája?
4. Mennyire voltak hűek önmagukhoz a karakterek?
5. Mennyire kidolgozott a cselekmény?
6. Összbenyomás, avagy mennyire tetszett a történet?